Sunday, January 11, 2015

I'm gonna miss our friendships

We start with "Hai" and We end with "Bye"-Hada

Dua tahun setengah perkenalan kita bukannya singkat bagi aku. Dan aku tak pernah terfikir pun akan rapat dgn kau mcm yg sekarang ni. Macam-macam yg kita bertiga lalui sepanjang perkenalan kita. Dan aku harap status persahabatan ni akan berpanjangan sampai bila-bila. Allah saja yang tahu apa yg aku rasa sekarang ni sumpah sedih, sebak, nak menangis, meraung macam org mati laki. Lepas ni aku akan rindu kentut kau yg bau bangkai tu.

Thanks hada for being my good friend. Thanks because always make me happy and I know sometime kita bertiga ni selalu "annoying" but you must know that I love you friends. Please dont forget me and the important thing dont forget our memories and friendships. 



Sekarang ni aku lupa bawak balik bantal busuk aku. hmmm