Monday, January 5, 2015

Sebab aku sayang.

Hati ni sakit sangat bila tgk kau bermesra alam tweet dgn perempuan lain.
Kau fikir aku tak ada perasaan ?

Bukan sekali dua aku dah bg warning tapi dah berkali-kali. Penat la aku kalau asyik nak sakit hati je. Aku jealous pun sebab aku sayang kau kalau aku tak sayang pegi mereput sana lah kisah pulak aku kan. Aku pulak jenis manusia yang susah sgt nak jealous dan sakit hati. Tapi kalau dah banyak kali buat mcm ni mohon angkat kaki jela pegi berambus dari hati aku ni. Takde la aku pun nak serabut sakit otak fikir pasal kau je.



Mengerti enggak apa yang aku bilang ini ?