Wednesday, June 3, 2015

Ipoh.

Syukur alhamdulillah aku dah tamat diploma tunggu masa utk konvo bulan 11 or 12 ni je. 3 tahun dekat tanah ipoh macam-macam yang aku dapat.Tak tahu nak start dari mana sebab semuanya starting from there pahit manis, susah senang, baik jahat semuanya dekat ipoh. Sebab tu aku berat hati sangat nak tinggalkan ipoh. Terlampau banyak sangat memories yang aku cipta dekat sana yg membuatkan aku sayang sgt dekat ipoh. Dan aku masih lagi tak tahu nak start dari mana. hehe

Okay.
Time flies so fast.
Sumpah aku rindu sangat dekat semua orang yg pernah jadi kawan aku time dekat ipoh dulu. Bayangkan dari kita tak pernah pun rapat dan tak terfikir pun utk rapat lastly kita rapat jugak. Orang yg kita selalu kutuk, selalu meluat tu la yg akhirnya jadi kawan yang terbaik untuk kita. Terima kasih ya allah sebab engkau temukan aku dengan kawan yg betul. Bunga's crib and Lad's crib akan sentiasa dalam ingatan dan hati aku. Gelak macam setan paling aku tak boleh lupa. hahahaha

Salah satu sebabnya aku berat hati nak tinggalkan ipoh sebab ipoh tersangat la ohsem. Every weekend konfem ada je events or gig dekat sana. Aku salah sorang yg takkan miss semua benda tu. Itu jela tempat untuk aku release tension and enjoy gila gila dengan kawan setan aku yang gila. haha Aku tahu ada yg cakap "eleh kau baru study dkt ipoh. Tu kau belum pergi tempat lain lagi". Hati aku tetap dekat ipoh even macam mana pun sebab ipoh tak sesak macam dekat kl cuma orang ipoh suka bawak kereta macam kimekss sikit. Dan ipoh tak serabutkan kepala otak aku untuk chill lek dengan kawan gila aku.

Actually banyak gila yang aku nak share tapi sampai next year pun takkan habis story aku dekat ipoh ni. hehe sorry gaissss i cant move on with this ipoh city ohsem! Insyaallah ada rezeki and jodoh kita bakal ketemu lagi. Thank you for everything buddies ipoh. Already miss you gaisss. Arghhhh :'(

  

p/s: I hope someday that we will meet again